E drejtë apo e gabuar, klienti ka gjithmonë të drejtë

Baboon.al në 4 hapa

Vlera reale që një klient përjeton nëpërmjet ndërveprimit me shërbimin tonë shkon përtej të paimagjinueshmes. Përfitimet mund të përfshijnë zgjidhjen e një problemi, arritjen e një rezultati të dëshiruar ose përmbushjen e një nevoje nëpërmjet një blerjeje, një ndjenjë besimi pas blerjes ose kënaqësi me shërbimin pas blerjes.

Hapi 1

Konsumatori kryen porosinë online.

Hapi 2

Restoranti merr kërkesën.

Hapi 3

Restoranti pranon porosinë tuaj dhe e përgatit.

Hapi 4

Porosia dërgohet nga restoranti për në vendndodhjen tuaj.

"Një klient i kënaqur është strategjia më e mirë e një biznesi."

Michael LeBoeuf

Përfitimet e Konsumatorëve

Ne jemi gjithmonë në dispozicion për t'iu ofruar përfitimet e duhura.

restorant_image

Dërgoni porosinë tuaj tek një restorant në mënyrë të sigurt.

nophone_image

Shmangni thirrjet telefonike dhe linjat e zëna.

review_image

Kontrolloni vlerësimet e konsumatorëve të tjerë për restorantin.

cash_image

Pagesat realizohen me para në dorë pa pasur nevojë për kartë krediti.

clickdone_image

Gjeni qindra restorante dhe mënyra gatimi me vetëm një klik.

menu_image

Shikoni menu të ndryshme me çmimet në kohë reale.

cupons_images

Përfitoni ulje ekskluzive dhe promocione të bëra enkas për Ju.

chat_images

Vlerësoni personalisht kush janë restorantet më të pëlqyera.

Porosit në levizje. Shkarko Aplikacionin